بانک جامع صنعت تاسیسات ایران

مینی آسانسورهای 40ساله

مینی آسانسور‌ها دارای طراحی شیشه‌ای شفاف، نمای ۳۶۰ درجه و ردپای کوچک ۵۰ اینچی است.

1400/09/10

شرکت ساواریا یک گزینه جدید و جمع و جور به خط تولید آسانسور‌های خانگی Vuelift اضافه کرده است – Vuelift Mini، که از یک بالابر شیشه‌ای استوانه‌ای و ردپای جمع و جور ۵۰ اینچی برای انعطاف‌پذیری در قرار دادن پلان طراحی شده است.

به گفته سازنده، بالابر یکپارچه آسانسور برای نصب آسان پیمانکار ساخته شده است و شبح شیشه‌ای شفاف آن طوری طراحی شده است که با سبک‌های طراحی داخلی، رنگ، نور یا بافت موجود در تضاد نباشد. این لامپ را می‌توان در داخل یک راه پله مارپیچ نصب کرد، به بالکن یا نیم طبقه متصل شد، یا از طریق طبقات وارد شد.

تطبیق‌پذیری این آسانسور متناسب با سبک‌ها و نیاز‌های بسیاری است، از خانه‌های شهری با پله‌های فشرده گرفته تا بازسازی‌ها و املاک تعطیلات. برای صاحب خانه‌ها، این راه دیگری برای ماندن در خانه با ساواریا است و شامل خانه سه سطحی می‌شود که اکنون دارای Vuelift است. مارسل بوراسا، رئیس و مدیرعامل ساواریا می‌گوید: آسانسور کوچک.

Vuelift Mini در شیشه‌های اکریلیک شفاف یا شیشه‌های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، با کابین و در‌های فرود مطابقت دارد. این قاب به صورت استاندارد در رنگ مشکی، با رنگ‌های سفید، نقره‌ای یا سفارشی به عنوان ویژگی‌های اختیاری موجود است. می‌توان آن را برای حداکثر شش توقف و ۵۰ فوت پیکربندی کرد و دارای یک سیستم محرک درام پیچ در پیچ با ظرفیت ۵۰۰ پوندی، عملکرد بی‌صدا و کاهش باتری در صورت قطع برق است.

یک آسانسور به شما این امکان را می‌دهد که از پله‌ها بگذرید، چه برای راحتی و چه در صورت مواجهه با چالش‌های حرکتی. آلیسون هارپر، معاون بازاریابی ساوارا، می‌گوید: هنگام سرمایه‌گذاری در خانه و افزودن ویژگی‌ها – چه لوازم خانگی پیشرفته، چه پیشخوان‌های سنگی با کیفیت یا یک آسانسور مسکونی – اهمیت دارد. ساواریا یک تولید‌کننده آسانسور خانگی با حضور جهانی و سابقه ۴۰ ساله است. اکنون Savaria Vuelift Mini لوکسی را ارائه می‌کند که قبلاً تنها با یک راه‌حل سفارشی امکان‌پذیر بود.

 

منبع:تاسیسات نیوز